VERZENDEN
MAYBE SOMEDAY probeert uw bestelling steeds zo snel mogelijk te verwerken. MAYBE SOMEDAY biedt gratis levering aan vanaf 50 euro. Voor bestellingen < 50 euro wordt er 4.95 euro aangerekend voor verzendingen in België, 7.95 euro voor verzendingen naar Nederland en 8.95 euro voor verzendingen naar Duitsland. De leveringstermijn bedraagt tussen de 2 en 4 werkdagen. Opgelet: zaterdag, zondag en officiële feestdagen worden niet als werkdagen beschouwd. Staking van de pakketdienst kan invloed hebben op de uitreiking van de pakketten.Voor andere landen, gelieve even te informeren via [email protected] welke verzendtarieven gehanteerd worden.
RETOURNEREN
Is je bestelling niet wat je ervan verwacht?
Geen probleem, je hebt het recht om binnen een termijn van 14 kalenderdagen (te rekenen vanaf de dag waarop je het product hebt ontvangen) mee te delen dat je afziet van de aankoop. Het herroepingsrecht voor geleverde producten is slechts geldig als het product ook daadwerkelijk teruggestuurd wordt binnen de 7 kalenderdagen (nadat je MAYBE SOMEDAY op de hoogte hebt gebracht dat je de aankoop wenst te herroepen).
Wat moet je doen?
Ga naar “mijn account” > “mijn bestellingen” > klik op “bekijken” bij de bestelling dat je wilt retourneren > klik op “artikelen retourneren” > in het drop down veld geef je het aantal weer dat je wilt retourneren > producten die je wilt behouden, laat je op 0 staan > het is altijd leuk om de reden van retour te weten > klik op “verstuur” > aanvraag is verzonden
Retourneer het product naar:
MAYBE SOMEDAY
Zandvlietsesteenweg 12
2040 Berendrecht
De verzendingskosten zijn voor eigen rekening en op eigen verantwoordelijkheid. De terugbetaling van de aankoop gebeurt binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van het retourpakket. Als je een product wilt ruilen voor een andere maat of kleur, dan sturen we dat product gratis op, indien in voorraad. Als het product niet meer voorradig is, dan krijg je je geld terug. Gelieve dit duidelijk te vermelden via het retourdocument.
Voorwaarden
Zichtbare schade of fout geleverde items
Is je artikel beschadigd of hebben we een verkeerd product geleverd? Stuur dan zo snel mogelijk een mailtje naar [email protected] met je naam, ordernummer en het product waarbij iets is verkeerd gegaan. We lossen dit dan zo snel mogelijk op!